jueves, 9 de junio de 2011

Ruta Vega Pociellu



Ficha técnica: - Altitud máxima: Vega Pociellu (1280 m.)
                         - Duración total: 5 horas

Coyacios: Miguel, Guillermo y Helios


Dificultad: Moderada



Cuadernu de bitacora

El domingo 4 de Junio, los 3 integrantes del Chalanín arriba nomaos quedemos pa facer la ruta que llevaba hasta la Vega Pociellu, asi que toco madrugar un poco, aprovisionase bien de bocadillos, empanaes, agua y demás comedies y pa allí que arrancamos.
Entre pitos y flautes siempre se sale un poco tarde del lugar de reunión, pero bueno sin tampoco mucha demora llegose a una buena hora al inicio de la ruta pa poder tomáselo con calma.  A les 12 y poco ya tábemos bajaos del coche y preparaos pa lo que nos esperaba, una ruta de lo mas prestoso. 



Lo que nos había contao Guillermo sobre la ruta quedábase corto ya que cuanto mas avanzabemos mas guapo paecía, primero un caminucu muy amenu hasta la Ablanosa, pueblín por cierto muy afayaizu, onde llenemos camtimplores y proseguimos pa ya metenos en un camín mas "salvaje" por llamalu de alguna manera, pero bueno nun vos asusteis que yera totalmente llevaeru. 




El camín transcurria por un falleru que da una sombra muy agradecía dao que facía bastante sol, y poco a poco con pasu ligeru nun tardemos mucho en llegar al destino, la vega Pociellu donde nos recibieron les vaques y caballos que por aquel lugar tan guapu rondaben. 




Ya con fame tiremos pa les cabañes a dar buena cuenta de les provisiones y reposar un poco, ya que habiemos dio bastante ligeros de pasu. 



Tras reponer energies y como nun sabemos tar paraos por alli tuvimos indagando, primero les cabañes a ver en que estao taben por si algun dia se terciaba acampar allí y luego dimos una vuelta a la vega, ya que tabemos allí nun dibemos marchar sin investigar un poco, unes fotuques por aqui otres por alli, una subiduca a un altu que había pa ver la vega desde arriba y decidimos arrancar camín del coche. 






El camín de vuelta nun tuvo novedad, paremos de nuevo en la Ablanosa onde mientras Guillermo merendaba, Miguel echo una siesta de campeonato. 



Ya reposaos y merendaos tiremos pabajo porque el tiempu, que por la mañana era muy prestosu, paez que taba tornando en nubes con bastante mala pinta, faciendo un alto por el camín casi al llegar al coche pa inspeccionar un poco por la vera del rio donde topemos una cueva y una ruta que dejemos pendiente pa la siguiente vez.




Y na sin mucho mas que rascar camin de casa y fin de la excursion. La verdad que pa tol que nun tuviese en la vega Pociellu recomendoilu encaeciamente ya que ye muy guapo.


5 comentarios:

Frén el de San Pedro dijo...

vaya como me hubiese prestao dir! pa la próxima fixo. Exense en falta eses fotukes pa poder velo, fixo q taba verde a rabiar!

salú!

Helios dijo...

Tovia nun acabe la entra, por eso nun la abia subio a facebook y tal, pero weno fijo q hoy d tarde podre acabalo pa q veas la verdosidad jeje

Chalana2011 dijo...

ala ahi tienes verde pa fartate jejeje

Mayor_Lonnegan dijo...

Tuve mirando la manera de dir desde Pociello a Brañagañones, paez que nun tien pérdida, y creo que se fae bien en un día madrugando un poco.

El tema sería dejar un coche en Bezanes y otru onde el otru día, creo que en unes 8-9 hores parando tranquilamente pa comer se fae todo sin probleman ningun.

Habrá que dir pensando en facelo no?

Chalana2011 dijo...

conmigo cuenta en sin duda nun tienes mas q proponer el dia y ponemoslo en marxa