jueves, 18 de octubre de 2012

Asamblea Septiembre de 2012


Como vien siendo habitual, a lo largo del añu suele convocase a la mayoría de los miembros a una Asamblea na sede, pa dir proponiendo nuevos proyectos que se quieren llevar a cabu a cortu plazu, por parte de los socios y ver como ta llevándose la asociación.

En esti casu, propúsose facer una Asamblea y de pasu convidalos a toos los asistentes a un buen pincheo y ye ahí donde se me pidió que me encargase de organizar la parte culinaria. En mi casu tomémelo como un reto, ya que cocinar en una cocinuca de casa, cuando se tien en mente una variedá de 12 pinchucos nun ye muy simple...pero bueno, como se suele decir, planificándose bien, tien que salir si o si.

En un par de días, pensando en gustos, alergies alimentaries y presupuesto, saqué p'alantre una carta que va desde lo más clásico a algo un poco más diferente:



La verdá algún que otru nombre ta puestu pa llamar la atención...trucu de los cocineros, puru marketing!!


Cuando quise dame cuenta, depués de planificame momento a momento, llegó el día...como ye de esperar faltaben mil detalles que terminar y elaboraciones que ye mejor facer en el mismu día, asi que, madrugón, encender el forno y les manes en la masa.

Poco a poco fuí acabando los detalles que quedaben pendientes y tras varies llamaes y compres de última hora, vinieron algunos miembros en coche pa ayudar a transportar la comida hasta la sede, donde iba a tener lugar el acontecimientu.


Una vez allí, ya se notaben les miraes goloses a cada cosa que había, asi que conoceor de les tentaciones, acordose facer la reunión en el patio de fuera, mientras yo terminaba de dar los ultimos toques y montar les presentaciones de los bocaos.

A lo largo de la asamblea, diéronse a conocer les metes que alcanzó la asociación esti añu, pudiendo hablar de les actividaes que se quieren proponer hasta finales de añu, como por ejemplo el curso de callaos nivel intermediu, actividaes pal proximu fin de semana multiaventura, otres variedaes de cursos como puede ser el de cocina, comentar colaboraciones con otres entidaes del municipiu, temas de la lotería y ropa de la asociación pa la xente que va de carreruca en carreruca dexando al Chalanín en buenes posiciones, etc...


Una vez acabau el debate, la xente ya nun veía sebe de la fame que tenien y dió pasu al pincheo que de aquella ya taba to bien presentaino y curioso. Al principiu la xente paecía que nun se atrevía a tocalo, quedabense mirándolo como si de una obra de arte fuere, hasta que depués de obligame a esplayame en público sobre les elaboraciones, les manes comenzaron a volar sobre los platos.



La xente veíase que disfrutaba con lo que comía y sobretodo, sentía curiosidá por como taba presentao, algunos acercabense y preguntaben como taba fecho o que coses llevaba. Les tortilles y la empanada taben completamente abandonaes al empezar ya que la mayoría tirábase a probar les coses que desconocíen.

Gustó mucho el paté de langostinos, un clásico del menú de navidaes de la mi familia. También la brocheta de langostinos envuelta en panceta y el canapé de cebolla glaseada con quesu cabra. Aunque a decir verdá, por lo que sobró, viose que gustó muncho cosa que desde mi puntu de vista, nun hay mejor forma de agradecer el trabayu invertiu que de esa misma forma.



Y como esti espaciu nun ye muy largu, si alguien se quedó con dudes de como se facía alguna cosa, ya sabéis donde topame.


Puxa el Chalanín!!


4 comentarios:

Carmen à Bruxelles dijo...

Yo quería agradecete especialmente el haber adaptao muches de les recetes p que fueran sin gluten y yo también pudiera disfrutar de elles. Muches gracies!!!!

arolios dijo...

Oliii yes mundial!!!

malio00 dijo...

Buena crónica y mejor Menú!!! Fue lujo.

Helios dijo...

asamblees como estes dan gusto