lunes, 17 de noviembre de 2014

Viesca de Peloño



FECHA: 9 de Payares de 2014
COLLACIOS: Helios, Aroa, Efrén, Guillermo, Floren, Pili, Chechu, Emilio, Carmen, Iván, Jorge (cronista) y el perro de Helios, Barny.
SEMEYES: estes y más en el Skydrive (Varios colaboradores)
RUTA “PREVISTA”: Collado les Bedules-Pico Recuenco


Cuadernu de bitácora: 

Salida de La Pola a les 8 de la mañana dirección a San Juan de Beleño donde tomamos un café en un chigre onde chigreru nos indicó muy amablemente que la ruta yera fácil y sin perdida, ah! nun sabia con quien taba tratando, los del chalanin vamos por onde nos apetez y punto. Despues subimos en coche hasta la Collá les Bedules y empezamos a caminar por la pista viendo el pasaje y charrando hasta que después de 8 km nos paramos a pensar que “igual nun divemos por camin correctu”- la ruta “prevista” tenia 6 km de ida y después de 8 ni siquiera viemos el picu. Preguntoi Helios a una paisana y habloi del nido de ametralladores a 1 hora de camin y decidimos seguir, mereció la pena, aun con tiempo desapacible, llovió algo e incluso a la hora de comer en el nido nevurrionos un poco. Vuelta a buen ritmo que nos anochecía.


 


El picu nun lu vimos, la ruta volviose el doble de lo previsto pero con to y con eso mereció y mucho la pena. Parada a la vuelta en San Juan, otru café en otru chigre claro a ver quien-y diz al chigreru que nos perdimos, y pa casa. A ver cuando se prepara otra “aventura” Intentai leelo con un poco de ironia y buen humor



PUXA EL CHALANIN

No hay comentarios: