martes, 30 de diciembre de 2014

Asamblea - Cena/Baile 2014

 
Organiza: Asociación Socio Cultural y Deportiva El Chalanín.
Fecha: 20 d’Avientu de 2014
Collacios: Cerca de 50 chalaninos, entre soci@s y no soci@s
Semeyes: ver más en el drive del Chalanin (del facebook de varios socios)

Cuadernu de Bitácora:

Como marca ya la tradición, los miembros del Chalanín xuntamonos pa despedir l’añu y como ye costumbre primero fizose una pequeña asamblea na que además de discutir dalgún asuntu internu, marquemos les pautes que queremos seguir nesti 2015. Les propuestes pa esti añu nuevu incluyen entre otres coses les excursiónes al Ecomuseu de Samuño, la ruta sidrera y la visita a Les Medules. Ademas de rutes de montaña como a los lagos de Saliencia o a Fuente De y de les fartures mítiques como la espicha aniversariu y la corderada, surxieron otres idees como facer una especie de Folixa en Folixa versión chalanina, un salida micolóxica o el descensu del Sella... presentase un añu animau que esperamos satisfaga a tolos soci@s.

Olvidavame decir que esti añu la reunion ficimosla nel mismu restaurante nel que dibemos a cenar y esti nun ye otru que El Prau La Chalana cuya dirección vueve a los orígenes y de la que former parten varios soci@s.

Una vez que finemos col parlamentu tocaba llenar el banduyu y ya que nun tuvimos ni que cambiar de salón ya que lu teniemos reservau enteru pa nosotros, sentemos y pasemos a degustar el menu que nos tenien preparau y que taba compuestu de:

Entrante: mini tosda de cebolla caramelizada con virutes de cecina y quesu de cabra
Primeru (a escoyer): crema de mariscu o embutidos.
Segundu (a escoyer): Parrillada de pescaos y marscos o cachopinos ibéricos en salsa de uves
Postre: Varios
Vino rioja crianza, pan y cafe.

Nel aspeutu gastronómicu ya sabemos que los chalaninos desenvolvemonos perbien y amás esti añu como novedad paecionos que yera bona idea facer un poco baile a continuación de la cena nel mismu restaurante. Tras cantar el Chalaneru como si fuere el pistoletazu de salida fuimos pasano la noche entre bailes y rises, cumbies y pasodobles, cantares y sobre too muy buena armonia.






Desde la Xunta Directiva del Chalanin esperamos que vos haya prestao tanto como a nosotros y deseamos que nesti 2015 sigamos construyendo xuntos nuevos proyeutos, llevantando puentes de unión y creciendo con esta iniciativa perguapa de la que nun podemos tar namás que orgullosos. 
PUXA EL CHALANÍN!

No hay comentarios: