jueves, 16 de octubre de 2014

CORDERÁ 2014


Organiza: Asociación Socio Cultural y Deportiva El Chalanin
Fecha: Sábadu 11 de Ochobre de 2014
Collacios: Sil, Alicia, Tina, Nazared, Helios,Aroa, Eliana (Cronista), Dani, Ander, Alvaro, Fernando, Eli. Ivan, Carmen GB, Malio, Mónica, Elias Jr, Marisol, Jarry, Malio Seniorr, Fini, Tino, Pachu, Pachu Senior, Pili, Patri, Juan, Fifi, Chechu, Fren Senior, Abraham S, Elias Senior, Irene, (la lista ye grande asique faltará como siempre algún)

Cuadernu de Bitácora

Faenos falta poco pa tirar de nosotros y reuninos… sobre tó si ye pa comer.. y esti añu nun podía ser menos.. CORDERÁ 2014 y con mayúscules.

Tos sabemos que somos de buen yantar y que mos gusta más la fiesta que a un tuntu una gorra a cuadros, pero ye que esti añu salió to reondo… y dígolo sobre to po’l tiempu… creo que llevabemos tos mirando pal cielo una semana y cruzando los deos pa que nun lloviera, y lo mejor de tó ye que nun llovió y encima fizo sol… más nun se pué pedir. Si a eso y juntamos que el corderu, los criollos y el gochu taben pa chupase los deos el día fue de mayúcules como dixi antes.


Decía mi güela que “ye de bien nacíos ser agradecíos” y yo nun quería ser menos… Gracies a los padres de Malio por prestanos otru añu más la casina y el prau de Carrio, (por muncha gana que tengamos de facer la corderá si nun tenemos sitiu, na de na). Gracies a Fren Senior y a los colaboraores (calleja, chechu y Fifi) por que el corderu salió de “lujo” y a to los demás por facenos la tarde tan agradable… a les que frieron les patates, a los que colocaron meses y silles, a los que se encargaron de facer compra y demás… a les que trajeron los postres… uhhmmmm esos canutillos y esos fayuelos…. que ricos…. En fin, que sin los que trabayen tampoco hubiéramos comío, gracies otra vez.

Ya llevamos otru añu encíma los costazos y lo único que tengo de decir ye que “PUXA EL CHALANIN” y que sea por munchos años más, con xente así pué dise a cualquier sitiu.. 










2 comentarios:

J.Calleja dijo...

Gracies a vosotros de parte la mi muyer (Sely) y mía por permitimos formar parte de esi grupu tan afayaizu ¡fue un gustazu!

Helios dijo...

Bienrecibios sois en toos los eventos q vos petezca venir. Viva el Chalanin y q nun falten les fartures