viernes, 17 de mayo de 2013

Espicha 2º Aniversario



Organiza: Asociación Socio Cultural y Deportiva El Chalanín
Fecha: Sábado 6 de abril de 2013.
Collacios: una buena reciella de los soci@s que por alli se arrimaron.

Acercabase la fecha del 2 aniversariu del chalanin, y como nun podía ser de otra manera, decidimos facer una espicha pa xuntanos to los collacios y celebrar esi día...


Los miembros del conseyu gastro-social, (encargaos de organizar estes xaranes) xuntamonos un día y ficimos una reunión pa coordinalo to. Entre tos decidimos el menú y organizamonos pa q ca miembru ficiese varies coses. En el chalanin tenemos la suerte de contar con 2 cocineros profesionales (Oli y Ana) así que la cosa pintaba bien.

El dia señalau pa la espicha, nun pudo amanecer peor, frio como si tuviesemos en avientu y lluvia mezclá con nieve. De primeres apetecía mas una taza caldo q un culete sidra, pero pa q nos vamos a engañar, fue ver aquelles 2 pipes con 150 litros de sidra y apetecete probala, y de repente ya taba, nun había marcha atrás.






Poco a poco, fueron apaeciendo los miembros del conseyu con les sus elaboraciones feches y colocamoslo to. Los socios fueron llegando y cuando llegó l'ultimu entamamos a comer. Como podeis imaginavos, alli nun gutiaba nadie, venga yantar y beber sidra, y ye que la ocasión nun merecía menos, taba to buenisimo!!




En acabando de comer, entre cafés y postres, los nuesos gaiteros oficiales del chalanin (Julio y Miguel) deleitaronnos con unes pieces tradicionales asturianes, y a lo tonto paecía q poco a poco diba faciendo menos frio.




[Video 2: Danza l'osu VER VIDEO]
Pasamonos la tarde, como suele facer el chalanin en estos eventos, cantando, bailando, tocando la gaita, charrando entre nosotros y hubo hasta tiempu pa volver a la tierna infacia y saltar a la comba.





Con lo q sobró de la comida pudimos cenar tos, sidra quedaba como pa una boda y había parao de llover. Tabemos tan agusto q nun había quien nos echase de allí. Y ye que, los chalaninos por cuestiones varies ca vez nos vemos menos y gracies a estes verbenes tenemos una excusa perfecta pa xuntanos to collacios de vez en cuando y pasalo bien.

¡FELIZ ANIVERSARIU ASCD EL CHALANIN! que esti sea el segundu de tantos, y q nosotros sigamos aquí pa celebralo xuntos.


¡¡PUXA EL CHALANIN!!