jueves, 28 de agosto de 2014

XLVII Descensu Folklóricu del Nalón

XLVII Descensu Folklóricu del Nalón


Organiza: Asociación de Amigos del Descenso.
Fecha: 23 d'agostu de 1014
Embarcación: "COMECOSCOS DEL NALÓN, MASTICAMOS REGODÓN"
Collacios; 54



CUADERNU DE BITÁCORA


Como cada añu a principios de agosto, pululaba en el ambiente la eterna pregunta: ¿de que baxamos esti añu nel descenso? Y ye que por muncho que nos propongamos to los años planealo con tiempu, hasta que nun tenemos el descenso 2-3 semanes vista, nun nos entren los apurones.

Esti añu a parte de la mítica duda anual, surgíen otros problemas, ya que casi to los míticos que normalmente facíemos les embarcaciones tabemos por tierres extranxeres. Aún así, a los chalaninos nun nos mete meiu ná y ya fuese con una embarcación grande o pequeña, teníemos claro que algo dibemos a facer.

Depués de alguna deliberación pa saber cual diba a ser el tema, los ingenieros oficiales de esti añu (Helios y Ovidio) punxeronse manes a la obra pa facer el diseñu, y ayudaos por Fren senior poco a poco fue faciéndose la estructura. Durante el fin de semana de les fiestes de La Pola, metimosi un buen quite: Fer con la eterna base, Helios dando-y a la sierra calar, y al tema decorativu Aroa, Eliana, Dani y Silvia. 

 




La semana del descenso l'unicu tema nel whatsapp yera el susodichu descenso: fotos con los avances, problemas col presupuesto y tos esos pequeños detalles organizativos que dende fuera nun se ven pero son eternos! A esta última semana de trabayu, uniéronse Pablo, Pachu y por supuesto les nuestres madres, que siempre acabamos engañando pa que den una puntá aquí o allá, y así, el viernes a la hora de la mítica cena pre-descenso ya taba to en marcha.

El día del descenso como siempre, fiestón indescriptible!! y ye que pase lo que pase y temos lo lejos que temos, el descenso ye un día en el que tos los chalaninos facemos to les cábales posibles pa que los trabayos o la distancia nos permita tar aquí.







AGRADECIMIENTOS:

Quiero dar les gracies a Helios y Aroa por to les hores que echaron en facer la carroza. Esti añu tocovos llevar el pesu a vosotros 2 solos y ficisteislo de lujazo. Gracies.

Agradecer a Fren Senior, Dani y Eliana por el tiempu invertíu en la carroza pese a que ellos ni siquiera bajen el descenso. Fue un trabayu altruista totalmente. Muches gracies.

Gracies especialmente a Agustín y a Luisa por dejanos acampar nel su  prau (y lo q nun fue prau) pa facer la carroza.

Agradecer tambien al resto de embarcaciones que esti añu baxaron el descenso, por habenos hecho disfrutar tantísimo con el nivelazo que hubo. Facía años que nun me quedaba mirando con la boca abierta mirando una carroza, y luego otra, y luego la siguiente. Que esto nun decaiga y pal añu que vien mas! Algun día El Chalanin fadrá una carroza pa ganar.. y por supuesto arrasaremos!! :-D

Y ya por último, aprovechando esti pequeñu espaciu, gustaríame agradecer tol trabayu que los miembros de la asociación amigos del descenso, tan faciendo por la nuestra fiesta. Nadie sabe lo desagradecíu que ye esti trabayu y tol curro q hay detrás, y paez que se nos olvida que esta xente trabaya gratuítamente pa que el resto temos de comedia. Mas apoyu y menos crítiques! Y si existe alguna quexa (por que facelo to perfecto ye imposible) que ésta sea constructiva pa mejorar la fiesta, y entre tos facer un descenso cada añu mas prestosu.




Más Semeyes: Skydrive Chalanin 

¡PUXA EL DESCENSO, PUXA EL CHALANIN!