lunes, 12 de diciembre de 2011

III Cross Alpino La Peña del Tren


Fecha: 4 d’Avientu de 2011
Distancia: 21 Km aprox.
Collacios:
     - Joaco: 02:22:39
     - Frén: 02:23:16
     - Deivo: 02:41:25
     - Ana, Carmen y Nedy (animando y sacando semeyes)

Dificultad: Alta

 


Cuadernu de Bitácora:

Nesta ocasión dalgún de los miembros de la seición deportiva del Chalanín desplacemonos a la provincia vecina pa enfrentamos a una nueva aventura. Tratose de la 3ª edición del Cross Alpino La Peña del Tren, que se celebró en Torneros de la Valdería, provincia de Llión. La expedición formose además de por mí (Frén), Juaco, Carmen y Ana Belen, por Deivo (otru llucu de les carreres) y Nedy, collacios chalaninos.

Como la carrera yera de domingu cuatro de nosotros decidimos sacar provechu a la ocasión pa facer un poco de turismu de sábadu por la zona y facer noche cerca de Astorga, en concretu en Castrillo de los Polvazares, un pueblucu perguapu situau nel Camin de Santiago y declarau conxuntu históricu-artisticu de altu valor monumental y que sin duda merez la pena visitar. Pasemos la nueche (y cenemos) en La Hostería de Don Alvaro, onde nos trataron muy bien. 


Una vez bien desayunaos, tiramos dirección a Torneros de la Valdería, un pueblucu situau al fondo de un valle, a medio camín entre La Bañeza y Puebla de Sanabria. Allí ya nos esperaben Juaco y Ana Belen que por motivos llaborales nun puedieron aprovechar el sábadu por lo que tuvieron que pegase un señor madrugón de domingo (eso ye afición).

Como siempre el ritual pre-carrera: recoyer el dorsal, cafetín, visites a los “excusados”, falar un poco con los conocios, calentar… Pa esta ocasión xuntaronse algo más de 300 participantes, entre los corredores y los andarines (ya que la organización decidió facer una prueba paralela na que se podía facer el mismu recorriu pero andando). 

Deivo, Juaco y yo nos momentos previos...
A eso de les 11:00 el "speaker" dio la salida de la prueba y poco a poco fuimos enfilando per les pistes forestales que diben a facer les veces de circuito.

muy buen ambiente na salida...
Tras unos primeros cientos de metros con una suave pendiente ascendente encontremosnos con lo que diba a ser la característica más destacable de la prueba: los cortafuéos. Tras un primer cortafuéos ascendente “durillo”, volvemos a conectar con pistes de piedra suelta que facien si cabe un poco más esixente la prueba. Circulamos per elles durante varios kilómetros, subiendo y baxando por unos paraxes impresionantes, más o menos duros, y pasando pol puntu más altu de la prueba (alrededor de los 1500m). El segundu cortafuegos que nos encontremos fue descendente. Por él nos tiramos a muerte Joaco y yo que dibemos tirando xuntos un poco por delante de Deivo. Casi llegando abaxo pasome que por primera vez probé el suelu n'una prueba esmorgandome un poco les manos, pero ná que me ficiese planteame una retirada. Avituallamiento de mitad de prueba y continuamos baxando por pistes de piedres y disfrutando de los paisaxes.




 

Les sensaciones hasta aquí fueron bastantes irregulares (posiblemente por les secueles de la gripe que tovía arrastraba). Momentos nos que sufría muncho (sobretodo nes zones más llanes) con momentos nos que'l cuerpu diba muy bien (sobretodo nes subides y baxaes fuertes). Seguimos varios kilómetros nos que la tendencia descendente ye la dominante pero con continues rampes ascendentes, que iben castigandome cá vez más y que facien que me costase bastante siguir el ritmu que Juaco diba marcando. Y lo más duro taba por llegar.

Tras sentir los animos de Nedy y Carmen que se habien desplazao hasta un cruce de caminos a animar y de pasu sacanos unes semeyes entamamos un descensu que tras varios metros per entre roca conecta con un cortafuéos de más o menos un kilómetru de llargo, que tien la característica especial de ser oblicuu a la pendiente (no como nos previos más o menos paralelos a la pendiente) y que castigaba muncho los tobillos. Llegamos abaxo donde Ana Belén y Marcelino (un tiu de Carmen que tamién se arrimo a venos un poco) nos taben animando. 


Ultimu avituallamientu y últimu cortafuéos ascendente. Prácticamente un kilometru con unes pendientes durisimes (del 40% en dálgunos puntos). Desde los primeros metros noté algo que otros ya me habien comentao, pero hasta la fecha nunca me había sucedío: los gemelos taben subiendoseme. Esti panorama con la visión del cortafuegos por delante nun parecía ni muncho menos buenu. Pocu a pocu fui tirando, teniendo que estirar cá dos o tres pasos, sufriendo como nunca antes, más que na, por la sensación de impotencia, ya que el motor siguia pidiendo tirar pero fallabenme les pates. Fui subiendo como pudi, sin perder munches posiciones ya que nun yera yo l'únicu que iba xustu a estes altures de carrera. 


Al llegar arriba y tras estirar varies veces empiezo a volver a sentime bien. Juaco tirá ya que se siente fuerte y yo intento no descolgame muncho. Nun se si por la barrita que tomé nel últimu avituallamiento o por que sabía que ya quedaben menos de tres kilómetros a meta empiezo a rodar fuerte y a adelantar a xente. Nel últimu cortafuéos descendente (el mismu del principio) tiro fuerte y sin dolores, logrando recortar bastante distancia con Joaco. De aquí a meta algo más de un kilómetru nel que voy muy fuerte, echando lo poco que me quedaba pa entrar en meta con la mi típica cara de sufrimientu...

posando pa la semeya...

 Después de reuninos todos de nuevu en meta, fuimos a danos una duchina "refrescante" a les instalaciones que la organización puso a nuestra disposición y por último la comida de fraternización que entre la organización de la carrera y los vecinos de Torneros de la Valdería nos prepararon. De primero unes tapines de Xamón y de segundo un cocido de patates con costilles que nos ayudó a recuperar to la enerxía perdía durante la carrera. Ya de vuelta paremos a tomar un piscolabis en La Bañeza pa que el viaxe fuere más entreteníu.


la animación nun faltó...
Agradecimientos:

Tanto a los organizaores de la carrera, en especial a Santi al que conocí personalmente depués de ser "collacios" nel feisbuk, como a los vecinos de Torneros, que lo pusieron to de su parte pa que nos sintamos como en casa, desde el primer momento al recoyer los dorsales, con una buena señalización en la carrera y unos avituallamientos adecuaos, hasta la comida de despedida. Ye por ello que dende estes llinies queremos dayos les gracies. Nun será esta la última vegada  na que se vean Chalaninos rondando La Peña del Tren.





2 comentarios:

Carmen à Bruxelles dijo...

Enhorabuena una vez más a los corredores!!! A mi prestome mucho el fin de semana... a ver si repetimos pal añu que vien y se anima más gente.

Chalana2011 dijo...

Vale runners a ver si pa la proxima me animo yo a allegame per alli