jueves, 16 de octubre de 2014

CORDERÁ 2014


Organiza: Asociación Socio Cultural y Deportiva El Chalanin
Fecha: Sábadu 11 de Ochobre de 2014
Collacios: Sil, Alicia, Tina, Nazared, Helios,Aroa, Eliana (Cronista), Dani, Ander, Alvaro, Fernando, Eli. Ivan, Carmen GB, Malio, Mónica, Elias Jr, Marisol, Jarry, Malio Seniorr, Fini, Tino, Pachu, Pachu Senior, Pili, Patri, Juan, Fifi, Chechu, Fren Senior, Abraham S, Elias Senior, Irene, (la lista ye grande asique faltará como siempre algún)

Cuadernu de Bitácora

Faenos falta poco pa tirar de nosotros y reuninos… sobre tó si ye pa comer.. y esti añu nun podía ser menos.. CORDERÁ 2014 y con mayúscules.

Tos sabemos que somos de buen yantar y que mos gusta más la fiesta que a un tuntu una gorra a cuadros, pero ye que esti añu salió to reondo… y dígolo sobre to po’l tiempu… creo que llevabemos tos mirando pal cielo una semana y cruzando los deos pa que nun lloviera, y lo mejor de tó ye que nun llovió y encima fizo sol… más nun se pué pedir. Si a eso y juntamos que el corderu, los criollos y el gochu taben pa chupase los deos el día fue de mayúcules como dixi antes.

martes, 7 de octubre de 2014

SUBIDA A LA VEGA DE URRIELLU






Organiza:
Asociación Socio Cultural y Deportiva El Chalanin
Fecha: Sábado 30 de Septiembre
Collacios: Helios, Aroa, Iván, Malio, Carmen, Eloy, Ángela, Efrén padre, Fifi, Florent, Pili, Jorge y Milio 
Ruta: Pandébano - Vega de Urriellu - Pandébano (track)
Más Semeyes: Helios (Mega


Cuadernu de Bitácora:

Finales de Septiembre del año 2014. Esta vez el objetivo del Chalanín era saldar una cuenta pendiente con un gigante rocoso de los Picos de Europa, ampliamente conocido como uno de los símbolos de Asturias: el Pico Urriellu. Y es que como asturianos que somos, qué menos que conocer como mínimo la ruta a la base del coloso calizo que tanto gusta de tornar en espectaculares cromatismos anaranjados.